ارائه خدمات طراحی سایت و سئو

Search
Close this search box.

معرفی هوش مصنوعی زیرک

هوش مصنوعی زیرک

زیرک هوش مصنوعی

هوش مصنوعی زیرک که به تازگی راه‌اندازی شده است، توانسته است به خوبی و با سرعت بالا استفاده از چت جی پی تی (ChatGPT) را برای کاربران ایرانی فراهم کند. شما میتوانید بدون نیاز به شماره تلفن خارج از کشور، به رایگان به ChatGPT از داخل ایران دسترسی داشته باشید. برای این کار به وب سایت هوش مصنوعی ایرانی زیرک (xerac) به آدرس xerac.ir بروید و در باکس مربوطه سوال خود را بپرسید. در ادامه با وارد کردن شماره همراه خود می توانید به دفعات با زیرک چت کنید.

چت جی پی تی (ChatGPT) چیست؟

چت جی پی تی یک ربات چت است که توسط هوش مصنوعی شرکت OpenAI کار میکند و به سوالات شما پاسخ می‌دهد. اما استفاده از سرویس آن برای کاربران ایرانی محدود شده است و اگر شما از داخل ایران بخواهید از آن استفاده کنید باید از شماره های خارجی در ثبت نام سایت استفاده کنید. اکنون زیرک این مشکل را حل کرده و شما می توانید بدون استفاده از فیلترشکن و شماره خارجی با هوش مصنوعی ChatGPT تعامل برقرار کنید.

چت با هوش مصنوعی زیرک 🙂

ما چند سوال از روی کنجکاوی از هوش مصنوعی زیرک پرسیدیم که به همراه جواب آنها در ادامه این متن مشاهده می کنید. همچنین نمونه سوالاتی برای راحتی کاربران در صفحه اول سایت زیرک آورده شده است.

pedramsite.ir چه سایتی است؟

پدرام سایت (Pedramsite.ir) یک شرکت خدمات دهنده طراحی و توسعه وب سایت، بهینه سازی و بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO) و خدمات دیگر مرتبط با فضای آنلاین است. این شرکت در سال ۱۳۹۵ تأسیس شده است و با داشتن تجربه و دانش فنی، تضمین کیفیت و رضایت مشتریان خود را به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه خدمات فناوری اطلاعات در ایران به دست آورده است.

پدرام سایت به صورت تخصصی در طراحی وب سایتهای شرکتی و تجاری، سایتهای خبری و اخبار، سایتهای فروشگاهی و شخصی و وبلاگ‌ها فعالیت می‌کند. این شرکت به دنبال ارائه خدماتی با کیفیت و ایجاد رابطه بلند مدت با مشتریان خود است.

همچنین، پدرام سایت در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و بازاریابی اینترنتی نیز خدماتی را ارائه می‌کند تا به کسب و کارهای مختلف کمک کند که در صفحات اول موتورهای جستجو قرار بگیرند و بهینه‌سازی مناسبی را برای فعالیت آن‌ها در فضای آنلاین فراهم کند.

طراحی سایت با پدرام سایت چگونه است؟

در طراحی سایت با پدرام سایت، ابتدا نیازها و نیازمندی‌های شما بررسی می‌شود و سپس طراحان پدرام سایت با شما در تعیین استراتژی و پیشنهاد راهکار مناسب همکاری می‌کنند. قبل از شروع همکاری، هزینه‌ها و زمانبندی پروژه به صورت کامل برای شما اعلام خواهد شد.

برای همکاری با پدرام سایت در طراحی وب سایت، می‌توانید به صفحه اصلی پدرام سایت مراجعه کنید و مطالب مرتبط با طراحی سایت و نحوه همکاری با آن‌ها را مطالعه کنید. همچنین می‌توانید با پشتیبانی پدرام سایت تماس بگیرید و همکاری مورد نیاز خود را با آن‌ها مطرح کنید یا اینکه از صفحه ارتباط با ما درخواست دهید تا با شما تماس بگیرند. هرچه اطلاعات دقیق‌تری در مورد پروژه به پدرام سایت ارائه دهید، هماهنگی رویکرد و زمان بهتر خواهد بود و نتیجه بهتری هم از همکاری شما و پدرام سایت به دست می‌آید.

قیمت طراحی سایت چقدر است؟

هزینه طراحی یک وبسایت، به خیلی از عوامل بستگی دارد از جمله اندازه و پیچیدگی وبسایت، تعداد صفحات و قابلیت‌های مورد نیاز، نوع طراحی (طراحی سفارشی یا استفاده از یک قالب آماده)، سطح تجربه و مهارت طراح وب، هزینه پشتیبانی و به‌روزرسانی و… . بنابراین، هیچ کس نمی‌تواند هزینه‌ی دقیقی را برای طراحی وبسایت مشخص کند، مگر اینکه جزئیاتی را که ذکر کردم را بداند. علاوه بر این، هزینه‌های طراحی وبسایت در هر کشور و شهر ممکن است متفاوت باشد.
به این مقاله امتیاز دهید:

این مقاله را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 19 =